familjenkaosbygger.blogg.se

Vi är ett par i 30 års-åldern som ska bygga vårt drömhus på landet. Vi har en son som kryddar vår vardag. Här får ni följa vår vardag och alla bestyr kring ett husbygge. Vi har valt att bygga ett modulhus ifrån Hjältevadshus

Inflyttade

Publicerad 2016-02-03 22:43:18 i Huset,

Bara någon dag efter hemkomst från norr så står flytt av möbler på listan.
Det gick fort måste jag säga och tack för hjälpen alla inblandade.
Nu har det gått en vecka sen det begav sig och det har även blivit någon vända till Ikea för att ordna med garderober och annat.
 
Det går framåt med uppackningen men inte klart. Dels ska man jobba, umgås med junior och annat. Men man börjar nu se målet.
 
Foton kommer men inte just nu..:)
Nästa sidoprojekt  för att få undan förrådskartonger är att bygga en bod. Men det blir när vädret blir lite varmare. Det återkommer vi med..

Kommentarer

Postat av: Rosi

Publicerad 2016-05-11 11:45:18

Hej, jag heter Rosi Bergman och jobbar på tv-produktionsbolaget Jarowskij. Till sommaren ska vi spela in ett nytt byggprogram och jag söker nu glada hemmafixare som vill vara med. Vi söker stora som små projekt, kan vara en lekstuga till barnen, en veranda eller något litet som en fågelholk.
Nu undrar jag om ni kanske har byggplaner till sommaren. Vi kommer spela in under augusti och september.
Hör gärna av er om ni tycker att det låter kul så berättar jag mer.
Ha en jättefin dag!
/ Rosi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela